BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selamat mencari2....

Wednesday, December 1, 2010

:: Perasaan yang bercampur baur ::

Sedih sangat...
Aku xtau pe masalah dia. Moody semacam je. Bila aku tanya, marah yang aku dapat. APA MASALAH HAH??? bagitau jela. Aku paling3 xsuke bila orang moody sebab perkara laen, tapi tempias kena kat aku. Aku marah kn orang laen, aku xkn marah dia plak. Agak2 la, aku pun ader hati perasaan jugak. Low masih nak bersama, layan la leklok. Dah xnak citer prob, jangan la sewenang-wenang nak marah aku. aku ni dah la xtau citer.

Marah @ Geram...
Patut ke aku kena marah tanpa sebab? Low betol la tu salah aku, bagitau la ape salah aku. Jangan nak serkap jarang dalam kelambu. Kita sepatutnya bincang. Low wase xnk share sekalipun, jangan la nak share marah ngan aku. Aku yang mood leklok pun blh jadi stress. Aduhai lelaki, ego setinggi langit pun, sedarlah kaki masih berpijak di bumi yang nyata. Sedar la yang awak dah spoil mood orang dengan kemarahan tanpa sebab. Senang cakap korang ambush xpakai helmet!!!!

Happy @ Chill
Aku, emmi ngn ain da plan nak kuor esk. Ni la aktiviti kami each year. Usually kami jumpa time buka pose, raya + raya haji. But this year, aku cma banyak jumpa emmi je. Wit ain agak kurang. Yela, masing-masing punya life sendiri. Aku study kt UiTM Dungun, Emmi plak kat UIA, Ain plak dah kerja kat Kemaman ni. Payah sangat nak dapat berjumpa. Ni kira annual meeting kami la. Soal tempat, kami da bincang. Insya Allah, low xde aral melintang, aku akn post some pix kt blog. Or low x pun, emmi yang post.

Kegeraman, kemarahan dan kesedihan aku masih bercampur baur d hati. But I hope dengan annual outing esok boleh mengurangkan segala2 yang negative.

Pada encik daing or bf ain, bf emmi.... Ni girl's day out. Kami xangkut jantan. Biar la kami enjoy dulu. Ni la cara baek tuk bjumpa semula + mengenang memori masa zaman skolah.

0 usul laen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...