BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selamat mencari2....

Thursday, December 16, 2010

:: Appreciation towards family & friends ::






Post ni bkn tuk nyanyi tuk diri sendiri. Di kesempatan ini, aku nak ucap TERIMA KASIH for all the wishes, xkira la via facebook, fon... i really appreciate it. Dah besar2 gni, susah nak dapat birthday gift... hahahaha... macam mengharap plak (low dapat, ape salahnya kan...)

Umur dah masuk 22 tahun... abes skolah, dah... dapat diploma, dah... dapat degree, lom lagi... keje, xleh cari lagi... kawen?? aiyya... lom taw lagi... hehehehe. Apa azam tahun baru? Sume cakap nak success, buat lagu TERBAEEEKK... tapi aku cma ingin bahagia. Aku nak kecapi hidup seaman yg mungkin. Low korang ada baca dari post2 terdahulu, ada orang yg masih xpuas hati ngan aku. Aku nak minta maaf pada korang semua. Xterlintas dek benak fikiran ni tuk create war ngn korang. Aku xnk make enemy. Honestly, cukup2 la tu. Hidup kita pun xpanjang kan. Bila2 masa je tuhan boleh tarik nyawa kita. 

Lagi satu, aku cuma nak tebus segala kegagalan aku. Apa yang aku gagal? cma aku dan Allah swt yg tahu. Bak kata boyfriend aku, hidup ni tuhan dah cipta seadilnya. Cuma kita yg jadikan nya xadil. Jadi, stop blaming ourselves and others for the mistakes that we've made. Kita yg kena repair balik those damages yg kita dah buat, be responsible with everything we've done. The past, let it pass...

0 usul laen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...