BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selamat mencari2....

Tuesday, March 6, 2012

New environment...

Assalamualaikum...

Akhir2 ni baru tergerak hati nak mengupdate blog ni. Maaf ye, terlalu sibuk dengan urusan harian hingga alpa tugasan yang satu ni. jari memang tergedik2 time browse internet, tp yang selalu ditaip Facebook dan Gmail

Sekarang aku praktikal di pejabat bendahri UiTMT. Tu pun lepas beberapa masalah yang berlaku. Alhamdulillah, masa ada organisasi yang nak terima student macam aku ni. Ermm... yela, result xbrape cantek kan...

Result exam lepas baru kuor 22hb Feb lepas. Syukur kehadrat Ilahi, result sangat memuaskan. In fact, this is the first time aku dapat pointer above 3.00.... What a relieve....

Cakap tentang new environment, ini lah dunia aku. Dunia pekerjaan sementara yang ditawarkan oleh pusat pengajian bagi memberi pengalaman bekerja pada setiap student nya, even hakikat aku masih di tampuk yang sama. hahahaha....

Kat sini everything best. Sesibuk mana pun kerja, aku enjoy. Coz this is the experience yang aku akan alami di dunia luar lpas grad nanti. InsyaAllah... Doakan aku grad dengan cemerlang.

Sekarang aku masih sempat curi2 masa untuk update blog... Hehehe...
Ok la, stay tune, i'll update later plak k.
Salam sayang buat all my readers.
Take care
:)

0 usul laen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...