BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selamat mencari2....

Saturday, April 23, 2011

Selamat hari lahir... April 2011



Happy birthday tuk mereka yg lahir di bulan April.... Leh tahan ramai... Nak wish tuk sorang, ader yg laen juga... Ni kira bundle wish... hahahaaha... Ikhlas dari Nur Hafizah Yahya aka madam Ja....




  • Hisyam Suhaimi
    • Ni abang ipar aku... semoga berbahagia d samping kakak ku... :)







  • Ni plak anak arwah abang aku... Nur Saffiyya Farhana
    • Maaf ye xdpt datang birthday party pia esok... Acik sayaaanggg pia










  • Anak kakak aku... Nur Aini Humaira
    • Kakak sambut bebe yuyu ngan adik eddy k... Sob3... tgh2 final ni miss plak bday2 yg tersayang...








 

  • Sweet sis... Daing Nuraisyah Nadhirah
    • Semoga ecah bahagia selalu... Nanti low xde aral melintang, kta date lagi nanti... hahaha...










  •  Adeq chumell...  Aten Azhar
    • Nanti raye low sempat kita jumpa neh... miss doraemon yg kiyuuuttt sgt... hahahaha..


  • Lastly, hari lahir beliau.... arwah abang aku... Mohd Hisyamuddin
    • Dah 4 bulan beliau xde... Aku rindu dia... Dia satu-satunya abg yang aku ada...
    • Semoga beliau ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman... Al-fatihah
    • Pix beliau.... ermm... xmo letak... nanti air mata mengalir...

2 usul laen:

AtenAzhar said...

wuuuuuu . thanks kakak! eit , ape doremon ? hahaha . thanksssss! <3 <3

madam Ja said...

doraemon tu favourite akak time skolah dlu2. Kol 7 mmg da standby dpn tv, teruja nk tgk doraemon.
sama la mcm kakak teruja nk baca aten nye recent post... hahahaha
wish u happiness my dear... stay cun ok.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...