BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selamat mencari2....

Saturday, May 9, 2009

The tired day of my life...

6 May 2009...

Seawal 5.45 pagi aku da bangun tido. Hari ni dua cabaran besar menunggu aku. For sesi pagi, aku ada speaking test muet. N for petang, ada paper international business. Memang betol2 tension..

Mujur boyfriend aku betol2 memahami. Memandangkan test speaking diadakan di Sek Men Teknik Dungun (sekolah lama dia), dia sanggup amik cuti kecemasan. Lucu rasanye bila dia bgtaw rakan dia, "aku cuti cemas hari ni". Kah3... memang lawak la syg ni. Pukul 7.15 pagi dia sampai kat pos A dan kami sampai agak awal di sekolah tu.

Mulanya memang kesian coz terpaksa tinggalkan dia sorang2. Tapi, muet aku lagi penting. Speaking test aku wt kat dewan sekolah. Aku dalam 1st group 4 1st session, dan jgak as candidate A. Memang berdebar sgat2. Mujur la dpat tajuk yg agak mudah, iaitu about shopping complex. Aku dgan senang hati bleh present for my piont, which is shopping complex has convient shops. Tak sangka, waktu group presentation, my point tlah dipilih sbulat suara. Bangga giler (hum3..) Lepas test, aku terus cr boyfriend aku yg aku tggalkan kt kantin. Rupe2 nye dia tgah duk syok sembang ngan ustazah dia. Smpat la bkenalan.. (famous jgak my boyfriend ni.. huhu)

Masa mmang mncemburui aku. Tanpa aku sedar, jam dah hmpir ke pukul 9 pagi. Aku rushing la nk blik UiTM. Tapi my dear treat me for breakfast. Thanx babe for nasi lemak and milo. Lpas mkan, kami cari spot tuk aku study. Mla2 duk kat pantai. Tp xlma coz tetiba dia sakit perut. Rushing la kt petronas sura ( melabur la.. hik3) Then he came out with solution. Aku study kat library n he'll wait for me outside the post A. Memang ngantuk sgat2 time study. But I can still manage it until 11.30 am. Msa tu mate ni mmg dah xbleh than. Trus aku msej ye. "Syg ngntuk la. Nk tmpg tido dlm kete". Aku dgan slmber nye tdo dlm kete dia for half an hour. Dia drive je..
Kol 12 ak smbung balik study kt library. Dia da psan suh aku lunch ngan dia kol 1 nanti. Tpi xsedar plak msa blalu. Kol 1 suku bru aku kuor dri library. "Kita lunch kt kafe kreatif. Abg park kt hotel ek."

Lupa nk mention. Actually pakwe aku xbrape sihat. Dia demam n sakit tekak. Kesian la, nk telan mknan pun susah. Lpas makan, aku trus pegi kt klas 8A for exam IB. To be continue...

1 usul laen:

Anonymous said...

awatnye to e continue? hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...