BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selamat mencari2....

Saturday, May 9, 2009

Panas!!

7 May 2009...

Aku cuma ada sehari gap wit last paper (pr-8/5/09). Aku bgun seawal jam 11pg (awal la sgat..huhu) n trus g mandi. Cam hari biase, aku ngn Syahidah (jiran aku merangkap classmate aku) akn trun lunch bsama, but not 4 today. Dia da merdeka, aku je blom ag. So, dgn muke sedih + ngntuk ag, aku ke dining tuk lunch. Balik je bilik, aku tgk roomate aku, Liza ngah syok tdo ag. Hisy, xkuat la iman aku ni. Mate pun rse berat je coz smalam aku tido kol 5 pagi. Aku cba kuatkan diri tuk study for sbjek ni (Public relations - 2nd seat). Aku da xnk ad repeat paper. Aku nk grad on time wit kwan2 aku (batch jul 06).

Setiap 1 chapter ak study, gerenti ak akn buat smthg tuk segarkan diri ak balik. Cuaca pun pnas, so amk towel n pegi mandi. Banyak kali la jgak ak mandi on dat day.Slaen dari tu, ak wat nescafe tuk hilang rase ngantuk. Tapi aku kalis la plak. Mnum2 pun xjgak hlang rase ngantuk. Aku tgk kwan2 roomate aku bsiap nk pegi psar mlm (dgn mke jeles sbb xdpt pegi). Ak sempat la psan suh dia belikan mknan favourite aku, sate ayam. Then ak pegi dptkan Syahidah, yg mna roomate diorg. Tp ku kecwa... dia pun nk g psar mlm jgak!! Mn aci!!

Ke'frust'an ak terubat bila Liza ajk aku dinner kt dining. Dia pow kupon Yin (roomate kitorg-da blik coz hbs paper awl). Kami kedarah nasi goreng ikan masin wit mineral water. Bla kwn2 da blik dr pasar mlm, kitorg wat mka starving (sje xnk diorg taw kmi da mkn). Aku mkn sate smbil study. Mostly aku hafal soalan yg lec aku hntar kt shah alam tuk djadikan soalan spot exam. Syahidah ad belikan kitorg kuih cara berlauk n roti jala. Tp ke tong sampah jgak akhrnye.. coz kmi da full tank. Sorry Syida.. Mlm tu ak tdo dlm kol 2 pg. Budget nk tido awal, tp mate xnk tpejam ag. Soq kna bgun awl.. paper kol 8.30pagi..

0 usul laen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...