BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selamat mencari2....

Friday, May 1, 2009

Coretan buat yg tercinta...

hubungan kita mungkin xseutuh dulu
namun aku masih perlukanmu
kerna aku masih menyayangimu
di mana kau yang ku sayang
di mana kau yang aku cinta

aku buntu setiap jawapan
aku buntu bicara denganmu
agar dapat kita leraikan kekusutan ini
agar terjawab setiap persoalan
adakah masih ada peluang
untuk kita terus bersama
atau membawa haluan masing-masing

sayang...
jika kau membaca coretan ini
tahukah engkau
aku masih mencintaimu
aku rindukan saat kita bersama
aku rindu segalanya tentang kamu

sesungguhnya aku cuba untuk memahami
akan perkara yang melanda dirimu
namun aku juga xkuat
untuk hadapi hari-hari getir dalam hidupku
yang akan menentukan masa depanku
dan mungkin juga masa depan kita

sayang...
aku buntu sokongan darimu
aku buntu doa dan harapan darimu
agar aku lebih tabah
untuk lalui segalanya
dan jua untuk lebih memahamimu

izinkan aku terus bertakhta di hatimu
izinkan aku berkongsi suka duka
perit getir yang melanda dirimu
izinkan aku menjadi suri hidupmu
sepanjang hayatku

p/s: i really miss you cyg...
plz forgive me...

1 usul laen:

..cik hana.. said...

ekeke...
romantik jgak member aku sowg ni erk...
dlam diam2....
wa caya la sama lu...
hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...