BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selamat mencari2....

Friday, May 22, 2009

::Rush dinner::

19 May 2009...

Hari tu msej cam biase la wit my bf. Kami sntiasa bgurau tntg kawan dia - yg slalu sarapan wit him. Nk dijadikan cter tetiba dia mention nk jmpa buah hati hr ni. Aku xexpect pape la, ingt dia gurau or just nk bgtaw dia nk jmp kwn ye petang ni. Lgpun, kami da lma xjmp. So, aku tnye la sape 'buah hati tu'. Rupa2 nye dia tol2 serius.

Lpas office hour, dia dtg jemput aku kt umah. Kami xplan nk pegi mana2 pun. Kmdn dgn nada gurau dia tnya la low ak nk p dinner kt kuantan. Aku 'on' aje.

_____________________________________________________________________

.: Few snap kami kat sana :.

...ni keje ofis ke keje pam myak.. huhu...










...me.. cbuk je kerusi tu nk enterframe...









...kamey...









...duk rhat jap...









...tersegih tggu mknan...









...mkan kt restoran taj.. yum2...

................................................................................................................................................................

Kami just window shopping. Lpas mkan, aku pegi beli few stuff tuk wat nasi dagang. Sempat gak beli sushi kat sushi no ya (take home).. Lalala seronok2... ni la 1st date since aku balik umah

1 usul laen:

Anonymous said...

haha... kami pun salu dinner kat area2 laluan ke KTN... ahaks!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...