BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selamat mencari2....

Sunday, November 7, 2010

:: Happy Birthday my DEAR ::

Lau orang tengok aku sekarang, mesti diorang ingat aku malas study....
Huhuhu... Ade la sket betol nye. Tapi hari ni aku stay up demi dua perkara;

1. Birthday lelaki yang aku cinta
2. Study lorr...

Berbalik pada hal tadi, aku nk wish birthday kt my love ni. Tapi da kol banyak kali, xberjawab langsung.
Tido mati agaknye laki aku ni... Huhuhu.... Tapi siang tadi dia ada gtaw yang he got headache. Takpe la sayang, have enough rest. Semoga cepat sembuh ye. Nanti pas dua paper, kita p celebrate ea... Tayam abamm...

p/s: Dah lewat ni, sok lau saya xbangun, tlg kejutkan ea.... Hahahahaa

Memandangkan broadband line ijau sekarang ni, terbantut la hasrat nk upload pix my dear... Xpela, just tengok kt right side sudah....


Mc Donalds Dungun da buka!!!
So ramai la berpusu2 pegi sana. Glamour kalah artis datang. Aku pun xlepaskan peluang pegi sana.
Bese la, boypren punye feberet la kata kan... 
Bangunan tiga tingkat, tapi baru half yang siap, yang lain still on da way.
Tingkat atas skali pun belom siap, kira diorang ni buka ikut syarat due jela. 
Okay la... tu yang aku leh cakap... papehal datang tengok sendiri la
Kat sebelah pasar buah, Jalan Pak Sabah...
Tapi cian plak aku tengok kt KFC ngn Pizza Hut, sunyi je...
Bese la, new in town... sat agi sama level jela korang
Aku balik umah, nampak aku flyers promotion dari Pizza Hut...
Hahahaha.... Lucu plak wase....

Cakap pasal study aku, next paper will be on 8th, 9th, 11th n 14th....
Orang laen da cbuk nak pack barang tuk wt balik tapi aku duk terhegeh2 lagi nak study
Sedey tol ar. Dah la 1st day exam aku ader paper, last day exam pun ader jugak!!!
Kira pembuka dan penutup exam la aku ni. 
Macam aku kata tadi, paper 2 hari berturut2 pun aku sempat lagi layan fb ngn blog.
Hahahaha..... k la, lama duk layan tenet ni, makin xjalan keje...

Chiao bettey!

0 usul laen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...