BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selamat mencari2....

Friday, June 25, 2010

::Home sweet home babe::

Dah lepas azab 5 minggu wat shortcourse..... (azab ke? hahaha...) Now i'm home, lying on my bed... Kinda like it. Cuti kali ni just for a week. On 3rd July, kena balik kampus, daftar for new sem... I will miss each moment spending with my classmate (group 4), my lovely roomate@sifu (Ana), and also everyone near to me. Pada aku, walaupun exam da berakhir, tapi jasa korang sume aku xkan lupa sampai bila-bila... InsyaAllah...

To my lovely meme,
Thank you sayang for always be with me, even in my critical time. Enjoy, enjoy juga. Even sometimes kita xpernah terlepas dari penyakit orang berkasih sayang ni (gaduh la tu...) tapi awak selalu bersabar dengan kerenah saya yang unpredictable ni... I'll appreaciate that. Banyak perkara yang xdapat digambar dengan kata-kata. Cukup la awak tahu saya sayangkan awak & hanya awak saja di hati saya....

Ececeyh... Terlebey sudaa... Aku bukan nak berjiwang lebih-lebih, tapi sekadar meluahkan rasa di hati. Now i'm home, but my love ada kat Kedah. Dia terlibat ngan expo pameran barangan Terengganu kat Central Square. He'll be home next monday... Dah la duk jauh, lambat lagi plak balik.... Windu awak la....

Sebelum aku ni melalut ke topik laen, better aku tido sekarang. Soq2 nanti aku update lagi. By the way Miss Emmi, i'm looking forward for our "after school hangout". Just xpayah nak susah2 jalan kaki dari sekolah. Huhu... Nite everyone....

p/s: Saying hi to a new a friend, whose also a blog writer... Miss Hamiza@Hafizhamiza...

1 usul laen:

Miss Emmi said...

aha... ain kata dia off this friday... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...