BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selamat mencari2....

Thursday, December 17, 2009

...My BIRTHDAY...

15 Disember 2009

Di ambang ulang tahun kelahiran ku yang ke 21, macam2 masalah yg melanda...
Biasala, misunderstanding. Aku bukan bermaksud untuk membuat 'nya' terasa hati. Aku marahkan orang lain, dan kebetulan aku luahkan pada 'nya'. Di sebabkan orang yang aku marah tu too close dengan 'nya', menjadikan 'nya' marah padaku. Aku bukan xmahu mintak maaf, tapi perbuatan nya di malam tu cukup membuatkan aku untuk tidak memohon maaf. Sorry to say, niat aku tuk mintak dh mati dengan sikap nya. Tapi air yang di cincang xkn putus. Aku xmarah pun. Bagi aku, family is important. No hurt feeling.

Seperti biasa, kemas rumah is still on schedule. Rasa rajin sket hari ni, so aku masak for lunch+dinner. Dah nama pun duk sorang kt umah. Just lauk sardin with telur goreng. Nak masak grand2 pun xguna low sekadar cuma aku sorang yang makan. Ingat kan xke mana hari ni. Supposed hari ni der test komputer, tp dah di tunda. Bla3... tunda lagi.

Petang, around kol 2, Mr D datang n bawak aku ke Kuantan.


This pix was snap masa Mr D kuor tuk beli roti kt lori Gardenia



1st stop kat Megamall. Aku p beli tiket movie sementara Mr D look for carpark. Then kitorang jumpa kt starbuck. Lunch kt restoran taj. Menu as usual, nasi beriani.
After that, went back to Megamall. Ada skuad era kt depan Megamall. So, kami jawab la tiga soalan n dapat 3 hadiah


Hadiah yang kami dapat... so fun



Memang xlengkap la low xbeli something and..... race daytona kt arcade. Ntah berapa round kami race.




Pose lepas habis race... huhu




Aksi seorang juara..... hahaha


Then kami p tonton movie. Movie yg aku pilih was "SANTAU". So scary tp best.
Habis movie, kami p jalan2 kat ECM.









Kembali semula ke Megamall coz he got suprise for me.
Last stop, kami ke TC. For celebrating my birthday




Our dinner...




This is the suprise from him.... A blueberry cheese cake





And the song begin...




Aksi potong kek yg agak pelik.... hurm...






Thanx cyg for lovely day...

1 usul laen:

Anonymous said...

i want the cake!!!! uwaa!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...