BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selamat mencari2....

Friday, May 6, 2011

Congratulation.... :-)

Hari ni result kemasukan ke IPTA dah kuor. Tahniah ye adik2 (mana yang dapat), yang gagal bleh usaha lagi. Rayuan masih dibuka 6 mei sampai 16 mei 2011....

Ececece.... macam aku plak yang yang keje ngan jabatan pengajian tinggi... huhuhu

Adik aku pun ader gak yang apply ni... Tapi gagal n dah wat pun rayuan. Hope she'll get it. Yela, everyone deserves for the best, kan?? Tadi adela terbaca d post Aten Azhar. She managed to roll in to UiTM Penang. Congrates dear... Course pun bleh tahan, mechanical engineering...

Cakap pasal kemasukan kat IPTA ni kan, aku ada something nak share with korang. Ni citer pasal aku zaman-zaman baru nak dapat masuk U. Time tu, sume surat tawaran akan sampai kat umah (aku kot batch2 terakhir yang dapat surat tawaran pos ke umah).

Cuti kat umah, aku langsung xwat pape. Korang jangan salah faham plak. Aku wat la keje2 umah, cuma aku xbekerja... so no pimtis laaa... kaching2...

Aku pun xsure time bila result kemasukan ke IPTA kuor. Aku kt umah macam bese jela. Kadang-kadang duk layan ke panggilan IPTS yang duk usha aku (kot2 la aku nak join IPTS diorang). Aku ditawarkan diploma2 perhotelan. Korang betol2 la menduga iman aku. Nak2 lak dalam borang UPU aku letak diploma hotel as first choice. Kemudian skolah plak kol, nak tawarkan aku form 6... Adoyai.. memang berbelah bagi mase tu.

Satu hari tu, abang posto (bukan pistol) datang anto surat. Aku cam bese la p sambut kedatangan beliau... hahaha. Amek kaw, secekak surat aku amek dalam peti surat. Belek punya belek, sampai last skali ada sampul besar tulis nama aku. Siap ada lambang UiTM plak tu. Time tu la jugak aku bukak.

SUKACITA DIMAKLUMKAN BAHAWA ANDA DITAWARKAN TEMPAT UNTUK MENGIKUTI PROGRAM DI UITM:

PROGRAM: BM111 (SEPENUH MASA)
                     DIPLOMA PENGAJIAN PERNIAGAAN

Hahaha...suka sangat. Noppak chaktim2 laaa... (bagi yang xfaham, maksudnya melompat kegirangan). Terus dengan confident menolak semua spekulasi2 yang tidak berkenaan.

Pada sume adik2 d luar sana, zaman kita xsama. Namun perasaan excited masuk U yang buatkan semangat kita berkobar2. Sekian.

p/s: Akan kubuktikan kata2 ku ini dengan foto2 d bawah.... Tata titi tutuuu... ;)







 Surat tawaran diploma






 Surat tawaran ijazah






0 usul laen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...