BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selamat mencari2....

Saturday, March 19, 2011

Another hectic day...

Assalam sume.... Lately memang jarang update blog. Manyak busy la, few weeks lagi before final exam. Lepas p trip to Penang, ada kena buat follow up report, few assignments and presentations. Currently, yang masih lom setel; strategic management, bel research, islamic finance.... Adoyaiii...



Tapi yang aku nak share with korang sume tentang movie latest yang kami tengok few days lepas. Firstly, RANGO...


 Pelakon: Johny Depp & Isla Fisher



Citer ni tentang adventure encik lizard (Rango) di tengah padang pasir. Memang lucu citer ni. Nak citer detail kang, takut korang da xmo pegi tengok plak.... hehehehe....




Eh? Aku sokong international movie je? Xdela.... Aku tengok gak filem tempatan. Takde la sampai "berangin" sangat nak tengok citer omputih je. Next filem yang aku tengok.... HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA....






barisan pelakon Hikayat Merong Mahawangsa...






babak antara Merong wit Embok...




Actually, aku ni bukan minat sangat sejarah (kantoi... hahaha) tapi filem ni best dan unik. Teknik CGI yang diorang guna memang superb... Kata bf aku, ad slack sket pun mase atas kapal (nape diorang nampak relaks je ats kapal... xmcm tengah belayar pun). Ntah la, aku xamek port sangat tang tuh. Tapi aku cuma leh kata thumbs up for KRU production tuk filem epik yang best ni. Filem ni pun release kat panggung time yang sesuai...


Xde dalam plan pun sebenarnya tuk tengok movie. Tapi ntah camne, rezeki kot.... hehehehe.... together with encik bf and her sister.

0 usul laen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...