BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selamat mencari2....

Monday, July 5, 2010

::I'm back!!::

Sorry coz lambat sket update blog. Masih tengah menyesuaikan diri dengan persekitaran baru... Currently aku dah pindah rumah sewa yang baru. Reason... Coz umah lama dah di ambil orang... huhu. Tapi yang ni lagi dekat jarak perjalanan ke kelas. Sekarang ni da xpayah lagi keluarkan duit tuk bayar tambang van tuk ke kelas, aku jalan kaki je cukup...

Aku sampai dungun by the time penyokong Jerman bersorak riang coz da menang ke atas Argentina. Well Maradona's group, selamat tinggal... hehe... Harap2 dapat la penyokong Argentina tu belanja aku makan pizza... yummy...

Kat rumah sewa baru ni, aku stay dengan other 10 penghuni (include Eila). Rumah ni bese2 aje, rate bulanan pun bleh tahan.

Anyway, ada yang lagi interesting... About my new baby!!!

Nak upload pix, lambat plak broadband ni... So aku cuma leh citer jela.
Kelmarin, aku dapat one big news... Loan da kuor... hahaha
Sekarang ni la aku rasa masa yang sesuai tuk sempurnakan hasrat d hati ini...
Berbekalkan dorongan dan bantuan dari boyfriend aku yang tersayang, kami ke M**** Terengganu.
Kat sana, kami survey yang terbaik tuk kegunaan aku.

Setelah diselidik sana sini, akhirnya the baby is mine... hahaha
Bunyi cam jahat je kan.

Sebenarnya baby yang aku maksudkan is my new handphone...

nokia E72 white...

Tapi memandangkan aku suke jugak ngan handphone boyfriend aku, kami akan switch jugak sometimes..
hehehe

between nokia E72 white with sony ericsson W995...

0 usul laen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...