BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selamat mencari2....

Sunday, May 2, 2010

::suka dalam duka::

Xsangka hal ini berlaku pada aku. Di saat aku dalam keasyikan melayari dunia bahagia aku, dugaan datang tanpa di duga. Terbongkar segalanya dalam sekelip mata. Aku xtahu nak mengadu pada siapa... Kini aku cuba, cuba memahami kehendak sekeliling. Tapi ada mereka fikirkan tentang hati dan perasaan aku?

Aku mungkin hangat, sehangat api yang menyala, menggelegak hati tatkala dicabar kesabaranku. Namun kupunya hati. Aku xmampu menyimpan dendam kesumat untuk tempoh yang lama. Kubiarkan segalanya berlalu, tanpa dendam di hati.

Kini, aku masih tercari2 arah tujuan. Bagaikan kilat menyambar, perkhabaran itu menyentap jiwaku. Aku masih di sisinya, masih lagi miliknya. Kerna perasaan sayang, aku cuba menerimanya. Tapi redha kah aku?

0 usul laen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...