BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selamat mencari2....

Sunday, January 17, 2010

...Hidup baru...

Dah 2 minggu aku bergelar pelajar degree finance. Semester ni aku kena amek 7 paper.

1. Research Methodology
2. Financial Market and Institutions
3. Bahasa Arab 3
4. Presentation Skill
5. Corporate Finance
6. Personal Development
7. Quantitative Business Analysis

Subjek2 ni sume kaw2 blake. Aku dapat pengecualian kredit n terus skip ke semester 3.

Cukup pasal belajar2 ni. Sekarang ni aku duk kt student corner, ngn sorang classmate n 4 senior aku (sume part 5). Umah ni facilities sume cukup. In fact, diorang pun ada tambah things sket kt cni. Contohnya macam astro, tv. Aku on da way tuk pasang steamyx kt umah ni. Biar senang sket nk wt assignment. CC memang la xjauh, seberang jalan je. Tapi kemalasan tuk ke sana memang x d nafi lagi... hehe....

Cakap pasal housemate aku, diorang sume baek2 blake. Kadang2 diorang hantar aku ke class, ajak kuor makan. Pendek kata diorang ni sporting and caring. Syukur sangat2 lepas apa yang jadi, aku dapat berada d environment yang aku suka.

K la, nanti aku citer panjang lagi. Esok ada public speech. Nak kena prepare speech. K.... bubye

1 usul laen:

Anonymous said...

Gud Luck 4 ur undertaking life... chayo2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...