BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selamat mencari2....

Wednesday, June 24, 2009

::Exam da abess::

Tgk tajuk je da boleh tersenyum.But hopefully ni yang terakhir... Well, nak cter sket what happened yesterday. Day b4 exam, aku tdo umah kawan, Sabrina, yang mana aku tumpang dia tuk ke UiTM. Pagi tu bangun awal, dlm kol 6 pagi. Kemudian bersiap n tunggu Farhana. Lupa nk cter, malam tu masa iron baju, kain baju kurung aku terbakar kena iron yang overheated... Hohoho... Mujur Farhana bg pinjam kain dia.

Mak Sabrina yang drive pagi tu. Memang betol2 extreme la. Bayangkan supposed estimate time tuk ke Dungun dalam sejam setengah, tp mak dia drive xsampai sejam tuk sampai sana dalam keadaan jalan yang jamn.

Sampai UitM, Farhana g wat clearence, Sabrina lak get ready tuk exam, n aku lak p tgk jadual exam kt notice board HEA (sarjana). Paper aku petang. So pagi tu aku, Farhana n mak Sabrina breakfast together kt kedai d Pantai Teluk Lipat. Pastu balik UiTM n tunggu Syairah, Sal, ngn Ana yang datang ngn kete. Lawak tol bila diorg leh sesat, salah pegi bangunan HEP.

Aku just tunggu dalam kete. Memang panas hari tu + tension study agi. Lepas sume da siap wat clearence, kitor lunch kt Kafe Kreatif, d Hotel UiTM. Time tu ada sorang lagi kawan Farhana join kitorg p lunch. Kemudian yang laen gerak g KT n aku lak g tmpat exam. Masa tu rasa penat sangat.

Masa yang d tunggu2 dah tiba. It's exam time!!! Tapi pada sejam pertama exam, susah sangat nk concentrate. Rasa ngantuk sangat (kepala da macam pak aji duk ratib). Tapi mujujr la pastu boleh jawab. Soalan memang agak mencabar. Aku satu2 nya calon tunggal yang amik paper ni. Habis exam trus kol my love...

Kami pegi makan kat McDonald Kerteh. Memang teramat lapo la... wakaka.
























Then, singgah kt Mesra Mall Kemasek. Saje g jalan, window shopping. He bought me a packet of Cadbury's Choc Bar. Suke sangat... In fact, dalam packet tu ada tiga jenis Choc Bar, dairy milk, black forest, and even our favourite... ROAST ALMOND.
Thanx cayang...









On da way balik, hujan lebat sangat. Then kami singgah umah Sabrina tuk amik baju aku. Lastly, dia hantar aku balik.

4 usul laen:

..cik hana.. said...

woit coklat tu kna share ngan aku la c0z aku dah tlg mu..hahaha

Anonymous said...

how was the exam? real tough?

madam Ja said...

hana,
soq2 aku anto la kaen mu tu ek
hohoho

madam Ja said...

emmi,
yupp, real tough
ader jgak y skip
hopefully lulus..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...